Tert.am-ը գրում է.

 

ԱՄՆ-ում 2013 թվականին վաճառվել է 1,26 միլիարդ թվային երգ և 117,6 միլիոն թվային ալբոմ: Այդ արդյունքները 5,7 և 0,1 անգամ ավելի քիչ են, քան 2012 թվականի ցուցանիշները, գրում է lenta.ru-ն՝ հղում անելով Billboard-ին, որն էլ իր հերթին վկայակոչել է Nielsen SoundScan-ի հետազոտությունը:

Վաճառքը կրճատվել է առաջին անգամ 2003 թվականին iTunes ինտերնետային խանութի բացվելու պահից ի վեր: Այդ իրադարձությունը հաճախ համարվում է «թվային ֆորմատով երաժշտության դարաշրջանի» մեկնարկային կետ:

 

Շարունակությունը` այստեղ: