Բելլա Հադիդը նկարահանվել է Victoria's Secret-ի նոր գովազդային արշավում։ Այս մասին մոդելը հայտնել է Instagram-ի իր էջում՝ համացանցում հակասությունների տեղիք տալով:

Միեւնույն ժամանակ Հադիդի գրառման վերաբերյալ բազմաթիվ մեկնաբանություններ ոգեւորված էին արշավի վերաբերյալ, ոմանք քննադատել են ապրանքանիշը «երիտասարդ կանանց մարմնի դիսմորֆիան հավերժացնելու համար»: Մեկ մեկնաբանությունում նշվում էր հերոինային շքեղությունը՝ 1990-ականների վիճահարույց նորաձեւության միտում, որը բնութագրվում էր չափազանց նիհար մոդելներով, իսկ ոմանք ակնարկում էին այն փաստը, որ Հադիդը տեսանելի կողիկներ ուներ:

Այնուամենայնիվ, ոմանք որոշել են տեր կանգնել չափազանց նիհարին: «Նիհար մարդիկ կան, և նրանց թույլատրվում է ներկայացված լինել», - գրել է օգտատերերից մեկը, մինչդեռ մյուսները մեջբերում են նրա Լայմի հիվանդության ախտորոշումը:

Վերջին տարիներին Victoria's Secret-ը ենթարկվել է խոշոր ռեբրենդինգի՝ իր իմիջի քննադատությունից հետո, ներառյալ 2014 թվականի հակասական գովազդային արշավը, որն օգտագործում էր «կատարյալ մարմին» կարգախոսը:

2021 թվականին ռիթեյլորը հայտարարեց, որ կդադարեցնի ապրանքանիշի գովազդումը հրեշտակների օգնությամբ․ մոդելների էլիտար խումբ՝ ներառյալ Ժիզել Բունդխենը եւ Թայրա Բենքսը, որոնք ընտրվել էին որպես ապրանքանիշի դեմք: Այդ ժամանակից ի վեր ընկերությունն իր գովազդային արշավներում ընդգծել է մարմնի դրականությունն ու բազմազանությունը եւ ներկայացրել այսպես կոչված «VS Collective»-ը՝ ապրանքանիշը ներկայացնող կանանց խումբ, այդ թվում՝ ֆուտբոլիստ եւ LGBTQ+ պաշտպան Մեգան Ռապինոն եւ տրանսգենդեր մոդել Վալենտինա Սամպայոն: Ավելի ուշ խմբին միացավ Բելլա Հադիդը։