Tert.am-ը գրում է.
Սյուրռեալիզմի կնքահայր Սալվադոր Դալիի հեղինակությունը բավական հեռուն էր գնում գեղարվեստի շրջանակներից: Էքսցենտրիկ բեղավոր հանճարը նվաճում էր ոչ միայն համաշխարհային խոշոր թանգարանները, այլև նորաձևության, կինոյի և գովազդի աշխարհները: Նրա նկարները զարդարում էին առաջատար ամսագրերի շապիկները, իսկ Հոլիվուդը, նրա կարծիքով, սյուրռեալիզմի իրական ապաստան էր, գրում է GQ.ru-ն:
Դալիի շապիկներով պարբերականները լույս էին տեսնում ամբողջ աշխարհում: Բացի այդ, նա թողարկում էր Dali News պարբերականը, որն ամբողջությամբ նվիրված էր սեփական անձին:
Ամերիկյան GQ ամսագրի շապիկին Դալին հայտնվել է 1963թ. աշնանային համարներից մեկում:
Chupa Chups-ի տարբերանշանը նկարիչը հորինել է 1969-ին: Ավելի հաջող բրենդինգային արշավ հրուշակագործության պատմությունում դեռ չկա:
Շարունակությունը` այստեղ: