Hermès-ը շարունակում է մնալ ամենաշատ որոնվող շքեղ պայուսակների բրենդը՝ Google-ի եւ Instagram-ի որոնման տվյալների համաձայն, որոնք տրամադրվել են Slingo-ի կողմից:

Աշխարհի ամենաբաղձալի դիզայներական պայուսակների ցանկում խորհրդանշական Birkin պայուսակը զբաղեցնում է 1-ին տեղը՝ 2020-ից 2023 թվականների ընթացքում ամսական միջինում 159,208 որոնումներով:

Նույնիսկ աստղաբաշխական գնով Birkin պայուսակի ժողովրդականությունը չի պակասել։ Փաստորեն, վերջին երեք տարիների ընթացքում հարցումները միայն աճել են: 2020 թվականին այս հայտնի պայուսակը փնտրվել է ամսական միջինում 149,000 անգամ, իսկ 2023 թվականին այդ ցուցանիշն աճել է 19%-ով՝ հասնելով 159208-ի։

Բացառիկ պայուսակի գները տատանվում են հինգից մինչեւ վեց նիշի սահմաններում, ընդ որում ամենամատչելի կրկնությունները՝ առնվազն $10,000: Ինչ վերաբերում է հենց թանկարժեք մոդելներին, օրինակ, կոկորդիլոսի կաշվից եւ ադամանդներից պատրաստված Himalayan Birkin 30-ը անցյալ տարի վաճառվել է 450 հազար դոլարով։

Պահանջները կտրուկ աճեցին այս ամիս ֆրանսիացի դերասանուհի եւ երգչուհի Ջեյն Բիրկինի մահից հետո, ում անունով էլ կոչվել է թանկարժեք աքսեսուարը։

Երկրորդ տեղում Louis Vuitton Neverfull-ն է՝ միջին ամսական 126629 որոնումով, իսկ Gucci Marmont պայուսակը երրորդ տեղում է՝ 82375 միջին ամսական որոնումներով: