Պարզվում է, այն, թե ինչպես է վարորդը բռնում ղեկը, կարող է բացահայտել նրա հոգեբանական հակումները: Այդպես են պնդում իտալացի մասնագետները, որոնք անցկացրել են համապատասխան հետազոտություն:

 

 

1. Հոգեբան: Ղեկը այսպես բռնում է պրակտիկ, ինքնավստահ, զգուշավոր անձնավորությունը:

Ավտոտեսուչ: Եթե վարորդը հոգնել է, ապա սա հանգստի դիրք է: Սակայն ղեկը չպետք է նրա ձեռքերի համար որպես հենարան ծառայի: Այդ դեպքում վարորդը չի կարողանան անմիջապես արձագանքել երթևեկության անակնկալ փոփոխությանը:

 

2. ՀոգեբանՁեռքերի դիրքը սովորական է անվստահ, վախկոտ, անհաստատուն վարորդի համար, ով չի կարողանում վերահասկել սեփական սթրեսները:

Ավտոտեսուչ: Սա իրական աղետ է: Ձեռքերի այսպիսի դիրքը գրեթե անհնար է դարձնում վթարային վիճակին արձագանքելը և մեծացնում է պատահարի հավանականությունը:  

 

3. Հոգեբան: Այսպես մեքենա է վարում իշխող, ոչ շատ բարյացակամ անձնավորությունը:

Ավտոտեսուչ: Այս դիրքը կարող է հանգեցնել կենտրոնացվածության կորստի, բացի այդ, ձեռքերը փակում են վարորդի տեսադաշտը: Մի խոսքով, այս դիրքը շատ վտանգավոր է:

 

4. Հոգեբան: Միանգամից երևում է, որ վարորդը կոկիկ և հետևողական է, սակայն հակված է վատատեսության և չափազանց կասկածամտության:

Ավտոտեսուչ: Այս դիրքը հոգնեցնում է մկանները և սահմանափակում է մեքենան կառավարելու հնարավորությունները:  

 

5. Հոգեբան: Ղեկը այդպես բռնում է հմուտ վարորդը, նա լի է էներգիայով, միշտ ուշադիր, հեռատես վարորդ է:

Ավտոտեսուչ: Ղեկը պետք է բռնել երկու ձեռքով, բայց ուշադիր և հստակ գործող վարորդը ինչ-որ վտանգի հանդիպելով, հավանաբար կկարողանա դիմակայել նրան:

 

6. Հոգեբան: Այս վարորդը խելամիտ է, բարի և անչափ զիջող:

Ավտոտեսուչ: Սա ևս մեկ շատ ազատ դիրք է, սակայն վտանգավոր է, խորհուրդ չի տրվում օգտագործել:

 

7. Հոգեբան: Այսպես մեքենան վարում է լավ կազմակեպված անձնավորությունը, ով վերհսկում է սեփական անվտանգությունը և ռիսկի չի դիմում:

Ավտոտեսուչ: Ղեկի վրա ձեռքերի դիրքը գրեթե ճիշտ է, պետք է միայն հիշել, որ հարկավոր է ղեկը բռնել վստահ, բայց թեթև: