Tert.am-ը գրում է.
Ցանկացած մարդ ձգտում է հաջողության հասնել, սակայն շատ հաճախ հաջողությանը կարող են խանգարել աշխատավայրում արտասանած առաջին հայացքից՝ հասարակ և անվնաս թվացող բառերը:
Բառերը կարող են շատ անգամ ճակատագրական լինել, և քանի որ կարիերան կյանքի ամենակարևոր բաղադրիչներից մեկն է, չի կարելի թողնել, որ այն մի քանի անմիտ արտահայտության պատճառով հօդս ցնդի:
Cluber.com-ն առաջարկում է սովորել և հիշել ընդամենը՝ 7 արտահայտություն, որ չի կարելի արտաբերել աշխատավայրում:
1. Այդ պարտականությունների մասին նշված չէ իմ աշխատանքի նկարագրության մեջ:
Աշխատանքի անցնելիս պետք է հստակ պատկերացում կազմել, թե ինչ պարտականություններ և ինչպիսի աշխատանքային ծանրաբեռնվածություն է ձեզ սպասում: Որպես կանոն` ժամանակի ընթացքում պարտականությունների ցուցակն ընդլայնվում է, իսկ նման արտահայտության շնորհիվ ծույլ աշխատակցի համբավ ձեռք կբերեք:
2. Դա անհնար է անել:
Նմանատիպ արտահայտությունները բնորոշ են դժվարություններից խուսափող մարդկանց, իսկ այդպիսի մարդիկ կարող են նույնիսկ չերազել պաշտոնի բարձրացման և անգնահատելի ու անփոխարինելի աշխատակից դառնալու մասին:
Շարունակությունը` այստեղ: