IT-աղջիկ և հեռուստահաղորդավար Պիչես Հելդոֆը այս շաբաթվա սենսացիան դարձավ: Չնայած բժիշկները տեղի ունեցածը անհասկանալի և հանկարծակի անվանեցին, աղջկա մտերիմները համոզված են, որ նա անորեքսիայով էր հիվանդ: Վերհիշենք մեդիայից հայտնի ևս 7 պերսոնաժների, որոնք մահացել են այդ սարսափելի հիվանդության պատճառով:
1. 25-ամյա բրիտանացի լրագրողին, հեռուստահաղորդավարին և մոդելին ապրիլի 7-ին իր տանը մահացած գտան: Մահվան պատճառներց մեկը փորձագետները համարեցին անորեքսիան: Պիչասi ընկերները հավաստում են, որ վերջին տարիներին նա տարվել էր հյութային դիետաներով:
2. Ջոն Գալիանոյի ժամանակների` "Dior"-իսիրելի, բրազիլացիմոդել Աննա Կարոլինա Ռեսթոնը, որ սնվում էր միայն խնձորով և լոլիկով, մահացավ 22 տարեկան հասակում: Նրա վերջին աշխատանքը "Giorgio Armani" բրենդի գովազդային արշավն էր: Աշխարհահռչակ բրենդը հաստատակամորեն հրավիրում էր մոդելին համագործակցության նույնիսկ այն ժամանակ, երբ նրա քաշը 40 կգ էր կշռում 174 սմ հասակ ունենալու դեպքում:
3. ՀիլաԷլմանախը 90-ականներինիսրայելցիհայտնիմոդելէրհամաշխարհայինպոդիումում: Հիվանդություննաղջկամոտհայտնաբերվեց 21 տարեկանումևուղեկցեցնրանհետագա 13 տարիներիընթացքում: Արդյունքում, իրծննդյան 34-ամյատարեդարձիօրը 21 կգկշռողսուպերմոդելըմահացավ:
4. Մեդիայից ամենահայտնի երկվորյակները, որոնք տառապում էին անորեքսիայով, նաև աշխատում էին որպես բժիշկ: Մարիա և Քեթի քույրերը սկսեցին նիհարությամբ մրցել 22 տարեկանում: Արդյունքում այդ մրցույթը երկուսի համար էլ մահացու ելք ունեցավ:
5. Զարմանալի չէ, որ անորեքսիայի զոհերի մեծ մասը 2000-ականների սկզբի մոդելներ եn: Հենց այդ ժամանակ ի հայտ եկավ «հերոինային շքեղությանը» համապատասխանելու միտումը: Այդպես մասնագիտական հիվանդության ճիրաններում հայտնվեցին նաև Լուիսել և Էլիանա Ռամոս քույրերը: Մեծը` Էլիանան, գիտակցությունը կորցրեց հենց պոդիումի վրա` Նորաձության շաբաթի ժամանակ և շուտով մահացավ: Կրտսերը, որ հազիվ 18 տարեկան էր, վախճանվեց կես տարի անց` հյուծվելու պատճառով:
6. Ի տարբերություն նախորդ մոդելների` ֆրանսուհի Իզաբել Կարոյի անորեքսիան իր մոդելային կարիերայի արդյունքը չէ: Աղջիկը ծանր հիվանդությամբ տառապում էր դեռևս 13 տարեկանից, իսկ մոդելի աշխատանքը սկսեց Օլիվիերո Տոսկանիի «Ո'չ անորեքսիային» անվանումը կրող ֆոտոշարքով, որում 28 կգ կշռող Իզաբելը նկարահանվել է մերկ: Ի դեպ, նման սոցիալական գովազդների նպատակներից մեկն էլ նիհարող մոդելներին սթափեցնելու կոչն է: