Louis Vuitton-ի համար Ֆարել Ուիլյամսի գարուն/ամառ 2024 հավաքածուի դեբյուտային ցուցադրությունը հավաքել է ավելի քան 1 միլիարդ դիտում։ Ուիլյամսի հավաքածուն դարձել է ճանաչված հիթ:

Տղամարդկանց հագուստի նրա հավաքածուն, որը ցուցադրվել է Փարիզի Pont Neuf-ում, ռեկորդներ է սահմանել եւ Louis Vuitton-ի սեփական հարթակներում հասել է 775 միլիոն դիտումների ամբողջ աշխարհում: Լրացուցիչ 300 միլիոն տեսանյութի դիտում է գրանցվել մամուլի տարբեր օգտահաշիվներում։

Ֆարելի դեբյուտը նաեւ մեծ թվով օրգանական գրառումներ ու առցանց քննարկումներ է առաջացրել՝ 42,000 բնօրինակ գրառումներով, որոնք նշում էին շոուն եւ ավելի քան 1,2 միլիոն ռեթվիթ: Louis Vuitton-ի YouTube ալիքը ձեռք է բերել երեք միլիոն բաժանորդ՝ դարձնելով այն հարթակի ամենաշատ հետեւորդ ունեցող շքեղ ապրանքանիշը: Հաղորդման YouTube տեսանյութը հավաքել է 15 միլիոն դիտում։