LadyNewz.am-ը գրում է.


Պարզվել է, որ կնոջ ամենամսյա ծախսը կապված է ոչ այնքան նրա դրամապանակի, այլև կրծքի մեծությունից: Չինացիներն ուշադրություն են դարձրել այն հանգամանքին, որ կնոջ կրծկալի մեծությունն ուղիղ համեմատական է գնումների նկատմամբ հակվածությանը:


Գնումների ամենամոլի սիրահարները փարթամ կազմվածքով կանայք են: Այս եզրահանգմանն են հանգել չինական Alibaba ընկերության աշխատակիցները, որոնց գործունեությունը հանրահայտ է ողջ աշխարհում: Alibaba-ն զբաղվում է համացանցային խանութի միջոցով ամենատարբեր իրերի վաճառքով, այդ թվում` կանացի սպիտակեղենի: Բնականաբար ընկերության աշխատակիցները քաջ գիտեն իրենց հաճախորդների մարմնի և դրամապանակի չափսերի մասին:

 

Շարունակությունը` այստեղ: