Life.panorama.am-ը գրում է.

 

2002թ.-ին 16-մայա Միլան Տեշովիչն իր ժամանցի համար ստեղծում է երաժշտական կայք, որում հավաքում է հայտնի և սիրված երգերի տեքստերը: Երկու տարի անց նա որոշում է իր հոբին վերածել բիզնեսի: Այսօր «Metrolyrics.com» կայքն ունի ամենահարուստ բազային տվյալները` 2 միլիոն երգ: 2007թ.-ին, երբ Տեշովիչը 21 տարեկան էր, նրա կայքը գովազդի միջոցով 1 միլիոն դոլար եկամուտ է ստանում:

 

2005թ.-ին 18-ամյա Ջոշուա Դզյաբակը ստեղծում է հատուկ կայք, որի միջոցով մշակութային տարբեր կենտրոնները կարողանում են «օնլայն» վաճառել իրենց տոմսերը, 2009թ.-ին նա աշխատումէ իր առաջին միլիոնը:

 

Շարունակությունը՝ այստեղ: