«Եվրատեսիլ 2014» երգի մրցույթում Հայաստանը ներկայացնող Aram MP3-ի երգը շարունակում է գլխավորել մրցույթին ներկայացված երգերի YouTube-յան դիտումների աղյուսակը: Մրցույթը լուսաբանող Wiwibloggs կայքը, հիմնվելով eurovision.tv հեռուստաընկերության YouTube-յան պաշտոնական ալիքի դիտումների վրա, կազմել է երգի մրցույթի մասնակցող երկրների վարկանիշային աղյուսակը: Ապրիլի 14-ի դրությամբ, ինչպես և երկու շաբաթ առաջ, առաջին տեղում էր Հայաստանը` 1 միլիոն 950 հազար 555 դիտումով: Երկրորդ տեղն է զբաղեցրել Ավստրիան (1 482 772), երրորդը` Մոնտենեգրոն` (760 387), ապա Իսպանիան (558 277) և Իտալիան (555 918):
Թոփ տասնյակում են ընդգրկվել նաև` Միացյալ Թագավորությունը, Ադրբեջանը, Իսրայելը, Լեհաստանը, Ուկրաինան:
Նշվում է, որ նախորդ տարիներին, ի տարբերություն այս տարվա, շատ ավելի հեշտ է եղել գուշակել մրցույթի առաջատարներին: «Այս տարի ամեն ինչ շատ ավելի բարդ է, ուստի և ավելի հետաքրքիր է: «Եվրատեսիլ 2013-ի» հիմնական ֆավորիտներն էին Դանիան, Նորվեգիան և Ուկրաինան, որոնք բոլորն էլ հայտնվեցին առաջին քառյակում: Այս տարի, բուքմեյքերական գործակալությունների կանխատեսումների համաձայն, հաղթողը լինելու է Հայաստանը»,- գրում է Wiwibloggs-ը` միաժամանակ նկատելով, որ վերջերս Aram Mp3-ի հաղթանակի հավանականությունը, այնուամենայնիվ, սկսել է նվազել և զուգահեռաբար աճել են Շվեդիայի ներկայացուցիչ Սանայի շանսերը, ով այժմ երկրորդն է գործակիցների թվով:
Այժմ Դանիայում նախատեսվող «Եվրատեսիլ» մրցույթում Հայաստանը ներկայացնող Արամ MP3-ն համերգային շրջագայությամբ Եվրոպայում է: Ապրիլի 14-ին նա մասնակցել է Մեծ Բրիտանիայի մայրաքաղաք Լոնդոնում կայացած «London Eurovision party» համերգին` կատարելով հիթ դարձած Not Alone երգը:
«Եվրատեսիլ 2014» 59-րդ ամենամյա մրցույթը տեղի է ունենալու Դանիայի մայրաքաղաք Կոպենհագենի «B&W Hallerne» արենայում: Երրորդ անգամ է, ինչ մրցույթն անցկացվելու է Դանիայում, վերջինը` 2001 թվականին էր: Մրցույթի կիսաեզրափակիչները նախանշված են մայիսի 6-ին և 8-ին, իսկ եզրափակիչը` մայիսի 10-ին: Մրցույթին մասնակցելու են մոտ 3 տասնյակ երկրներ: 12 երկիր հրաժարվել է մասնակցել «Եվրատեսիլ 2014» երգի միջազգային մրցույթին` պարզաբանելով դա ոչ միայն ֆինանսական խնդիրներով, այլ մրցույթի հանդեպ հետաքրքրության նվազմամբ: