Ինչի համար են արգելում գովազդը: Ստի, սեքսի և ֆոտոշոփի համար: առաջարկում ենք ծանոթանալ ամբողջ աշխարհից հավաքած որոշ գովազդային հոլովակների և պաստառների հետ, որոնք արգելվել էին 2012-ին այն պատճառով, որ շատ պրովոկացիոն բնույթ ունեն, ստահոդ են կամ անտեղի, որպեսզի զարդարեն ամսագրերի էջերը կամ լրացնեն գովազդային դադարները:
«Գերուհիները 2» կոչվող գովազդն արգելեցին Մեծ Բրիտանիայում այն բանից հետո, երբ հայտնի դարձավ, որ Twentieth Century Fox" ընկերությունն օգտագործել է քննադատների կեղծ արձագանքները, որոնք, իբրև, ֆիլմին «տասից` տասը» գնահատականն էին տվել: