18:05
Սթիվ Ջոբսի կանոնները. ինչպես մանիպուլացնել մարդկանց և ստիպել նրանց անել այն, ինչ Ձեզ է պետք

BlogNewz.am-ը գրում է.

 

Apple ընկերության հիմնադիր Սթիվ Ջոբսը սկսել է ստեղծել իր ընկերությունը նրանից, որ հրաժարվեց հետևել համընդհանուր ընդունված կանոններին։ Ճանապարհին նա բազմաթիվ խոչընդոտների էր բախվում, բայց շնորհիվ նրա, որ ուներ սեփական իրականությունը կերտելու ունիկալ կարողություն, որ կոչում էր «Աղավաղման դաշտ», նրան միշտ հաջողվում էր համոզել մարկանց, որ հենց իր համոզմունքներն են ճիշտ և հենց դրանք ընկերությունը բարգավաճման կտանեն։ Ջոբսի ազդեցության տակ էին ընկնում ամենահայտնի թոփ մենեջերներն ու ներդնողները, ովքեր հավատում էիր, որ Ջոբսի առաջարկած գաղափարներն անպայմանորեն հաջողություն կբերեն, և ահա, ձեզ ենք ներկայացնում նրա կենսական կանոններից մի քանիսը։

 

Կարևորը հարգանքն է

 

Ջանասիրաբար աշխատիր, եթե քեզ հարգում են։ Հարգանքը դեպի քո ուզածին տանող ճանապարհի առաջին քայլն է։ Երբ 1996 թվականին Ջոբսը վերադարձավ իր իսկ կողմից հիմնված Аpple ընկերություն, նա ուներ ընդհամենը «Ղեկավարի խորհրդական»-ի կարգավիճակ, սակայն շատ շուտով նա կարողացավ կադրային փոփոխությունների շնորհիվ իրեն հավատարիմ մարդկանցով շրջապատել։ Նրա աշխատանքային օրը 14 ժամ էր տևում, ինչի շնորհիվ նրա հավատարիմ կադրերը աստիճանաբար զբաղեցրեցին առանցքային պաշտոններ, իսկ նրա՝ միշտ լավագույն ապրանք արտադրելու տեսլականը դարձավ ընկերության կարգախոսը։ Արդյունքում բոլորը սկսեցին հարգել Ջոբսին։

 

Մի վախեցիր էմոցիաներից և մտահղացումներ առաջարկիր

 

Մտահղացումների ճիշտ մատուցումը գործընկերներին և ներդրողներին՝ Ջոբսի գլխավոր խաղաթղթերից էր։ Ջոբսին ճանաչողները պատմում են, որ երբ նա ներկայացնում էր իր հերթական մտահղացումը, ոչ մեկի մոտ կասկած չէր առաջանում, որ նա անկեղծորեն հավատում է իր գաղափարներին, իսկ էմոցիոնալությունն այնքան շատ էր, որ անգամ կարելի էր կասկածել, որ նրա հավատքն իր մտահղացումներին շատ մոտ է մոլուցք լինելուն։

 

Ջոբսը նաև այնպես արեց, որ իր շուկայագետները այնպիսի գովազդային արշավ կազմակերպեն, որը գերհագեցած կլինի էմոցիաներով և չսխալվեց, որովհետև մի քանի նման արշավներից հետո Ջոբսի շնորհիվ Аpple-ը դուրս եկավ մի նոր մակարդակ և դադարեց ուղղակի համակարգչային ընկերություն լինել։

 

Շարունակությունը` այստեղ:

 

Առաջարկում ենք նաև
Լրահոս