Մարտի 14-ին տեղի կունենա Տիմատիի մասնակցությամբ «Холостяк» շոուի նոր եթերաշրջանի պրեմիերան։ Այդ առիթով արտիստը ցուցադրել է նախագծի պրոմոն՝ տեղադրված Դուբայի ամենահայտնի շենքի՝ Բուրջ Խալիֆայի վրա։

Լրատվամիջոցների տեղեկություններով՝ աշխարհի ամենաբարձր աշտարակի վրա գովազդի տեղադրումն արժե 68 հազար դոլար։

Ի դեպ, ութերորդ եթերաշրջանի քասթինգը գերազանցել է բոլոր ռեկորդները. մանսակցության հայտ է ուղարկել մոտ 40000 աղջիկ։